Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
20 juni ja, strengere krav var det jeg trengte :P

hahaha. detta går Trond. enten har du vært flink til og skjule nettbruken din sia i går ellers så har du vært veldig flink og ikke sett på nett :D

Skrevet

Bil er jammen dyre greier det så jeg tenkt jeg skulle prøve å skaffe noe deler brukt. Så om dere har eller veit om noen som han ha følgende deler til salgs hadde jeg satt pris på om dere sendte meg en liten PM :)

Glassfiber panser og bagasjeluke til e28'n.

Fuelcell i plast på 50-60l.

Bøttestoler. Kan gjerne være utgått på FIA-dato. Bør være et eller annet kjent merke og ikke av de kjipeste modellene. Siden jeg er høy og tynn bør stolen være litt smal og høy i seteryggen.

Skrevet

Taxibjørn: Jo takk. Kanskje ikke så veldig gøy til nå, men håper det tar seg opp etterhvert! Blir det noe treff i Løa i år eller?

Morten: Som du hører er Snurrbis sjefen over vippa. Kjekk sak altså.

Thorbjørn: Sendte en mail til et svensk firma som påstår at de leverer glassfiber til e28 også. Får se hva de krever av penger for det jeg trenger.

Skrevet

Bjørn: Hadde vært stas å tatt en tur over fjellet til våren ja. Rune har jo 528'n vi henta motor til hos deg som hadde hatt godt av en tur :)

Trond: Haha.. ja det var kanskje toppen av optimisme og melde seg på, men nå er det gjort så da er det ikke "byråkratri" det skal stå på 8)

Skrevet

detta er trond selte ikke sant? eller er du et romvesen som liker og jobbe som har overtatt kroppen til trond? detta er spenstig trond. bare og glede seg nå!! pling om det er noe da. ;)

Skrevet
Bil er jammen dyre greier det så jeg tenkt jeg skulle prøve å skaffe noe deler brukt. Så om dere har eller veit om noen som han ha følgende deler til salgs hadde jeg satt pris på om dere sendte meg en liten PM :)

Glassfiber panser og bagasjeluke til e28'n.

Fuelcell i plast på 50-60l.

Bøttestoler. Kan gjerne være utgått på FIA-dato. Bør være et eller annet kjent merke og ikke av de kjipeste modellene. Siden jeg er høy og tynn bør stolen være litt smal og høy i seteryggen.

Gasolin har billig fuelcell og stoler. De har en plast fuelcell på 30l til 1490,-

Cobra Monaco er egentlig ganske grei stol til en lav pris til rundt 2400,- stk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...