bmmww1 Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Da var det på tide med ein ny tråd. De hele starta med eit bytte mellom meg å jokke her på forumet. Så da hadde eg ein 320coupe. Hentet da ein engelsk 3,2 m3, å da var det i gang. Bilen er nesten heilt ribba. Fant desverre mye meir rust en forventet. Så de går mye tid i å sveisa rust. Planer for bilen! Understell Powerflex/gsp foringer foran å bak (X) Gsp motor å gir feste Supersport coilovers (X) Gsp tårnlager forran å ksport bak (X) Motor Rustfritt grenrør Supersport efektanlegg Omprog hjerne Carbon innsug Utvendig Full org m3 Carbon dtm lippe Ltw wing om eg får tak i ei Interiør Kvit vader Svart gulv Svart tak Svart hattehylle Bytte alle høytalere Polert skrud alu hallbur kjøpt! Alcantara m3 ratt kjøpt! utgangspungt! donorbil! så var det igang så var det rustsveising innfestninga til svingarmen bytta. M3 forsterkninger sveist! Sikker mye som er glemt.. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Skal du ha sånn vinge som carlhaakon har? Det hadde vært rått.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 er det som er planen:) får se om eg kommer øve ein;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Even- Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Må følge med på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 bare for og quote noe du skal lese før du leger ut prosjektråder her Vent med å starte tråd om prosjektet dit om du ikke har bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 takk. fekk ikke lasta opp bilder via ipaden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Må nesten følge med her siden jeg fulgte med på Jokkke sin tråd om denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 kjekkt å se at noen vil følge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Supert lasse mye bra arbeid her, hva skal du ha for den etter den er ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Henger meg på her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 Supert lasse mye bra arbeid her, hva skal du ha for den etter den er ferdig? blir nok ikke salg med de første... dette koster mye. ser ut til at eg har handla halbur nå, skal snakke med BT i måro agn godkjenne det. håper åg på å få lagga motorrom i helga. om eg får di siste braketene til ekspransjonstank. trenger forresten litt deler. svart gulvteppe. svarte skinn dørpanel og di bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 braket for pluspole sveist, venter på pakke fra koed å gs med resten av braketene. før det blir lakk i mororrom. motor venter og på litt nye slanger som var gåd hull på. og her ser dere grunnen til at eg vil ha nytt gulvteppe. kan kje bruke mye tid å penger på ein bil å legge dette inni...! kroken med litt deler. forstilling på plass. mangler stabstaget, da der er på sandblåsing. bensintanken var full i asfalt støv så den ble vasket. og til slutt bilen eg deler garasje med. far min sin E34 3,6 M5 Winkelhock 46 gjenverende i verden å eineste i norge i følge registeret! den skal få ny lakk felger å coilovers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Kanonbra prosjekt og flott bil! her må vi følge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Kjekkt at folk vil følge prosjektet. Blir fort kjedeligt om eg e den einaste som skriver:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 ser at du er på jakt etter nytt gulvteppe du også ja er vel ingen som vet hvor man kan bestille nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå