Vulturous Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Heisann. Vet ikke om dette er en kraftig feilpost, men da kan vel noen flytte den. Lurer på hva min E39 520 er verdt, da jeg vurderer å selge den allerede et halvt år etter kjøp, da jeg skal flytte for meg selv og må frigjøre litt kapital. Det er en E39 520 som sagt, med manuell girkasse. Bilen er en 98 modell, har gått 209 000km, og har for noen år tilbake blitt byttet karosseri på. Dette er gjort på godkjent karosseriverksted og er innskrevet i vognkort. I vognkortet finner man også info om senkesettet, et TA Technix senkesett med helt nye dempere foran. Bilen har mye snadder, som blant annet original M5-frontfanger, M5-leppe på bagasjelokk, kliss nye Depo xenonlykter, sandbeige skinninteriør, Rondell D58 18"x10" og 18"x8,5" ++ Ekstremt mye nytt de siste månedene, og alt er byttet på godkjent verksted (med kvittering), foruten pluggledninger. Alt er fabrikknytt. Depo xenon-lykter Tåkelys Original M5 frontfanger Panser Framskjerm v.s Nylakkert framskjerm h.s Altså er hele fronten på bilen helt ny/nylakkert. Dette grunnet et uheldig møte med en lyktestolpe ved første snøfall, og så klarte lakkverkstedet å knuse den ene Hella-lykta som sto på, men jeg godtok Depo-lykter dersom de lakket opp framskjerm h.s. I tillegg er mye annet nytt: Radiator Radiator"hus" Motorvifte Vannpumpe Framdempere med fjær (TA Technix) ABS-sensor v.f. Plugger Pluggledninger Dørhåndtak innvendig, v.f Olje Oljefilter Stabilisatorstag Strammet håndbrekk Termostat Hardykobling Avtagbart hengerfeste Toppdekselpakning Bakdekk, 255/35/18, Bridgestone, gått 10 mil cirka Bremseskiver foran (mangler kvittering) Hjullagere foran (mangler kvittering) Bilen er eu-godkjent til 2014. Selges med bra anlegg: Helt ny Pioneer DEH-4300 UB spiller Helt nye ground zero coax 5,25 høyttalere foran Nesten nye Kicker DS 6x9 i hattehylle Kicker CVX 12" Nesten ny Dynabel BF0756 som driver alt (3500kr nypris) I mine øyne en RÅ ungdomsbil, og det eneste som trekker ned er en liten flekk på bakfanger, og en skade i kanal... Men har fått tilbud om å få det rettet opp for 6000kr, og det blir nok gjort om jeg ikke selger bilen. Så hva kan jeg få for bilen? Har kostet meg en god del. Takk for svar. Her er et bilde fra forrige eier, Mikael-B her på forumet, som jeg vet stelte godt med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vulturous Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 Facelift baklykter er det også koster vel 4k de også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Pen bil, får vel 60 000kr om ikke mer for denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vulturous Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 Ja er en veldig pen bil som er godt vedlikeholdt, her er ting blitt byttet så fort det har begynt å bli slitent M-tech ratt er det også, har også glasstakluke liggende som jeg vurderer å innstallere. Mye å huske på gitt Lakkerte lister utvendig og titan-look innvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Stort utvalg av E39 gjør nok at det kan ta tid å selge den for 60k, selv om det er et bra eksemplar. Jeg ville synset på rundt 45 000kr, etter pruting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vulturous Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 Hmm ja er det jeg frykter. Får prøve å beholde den til jeg ikke går så mye i tap som nå takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå