StianFlaten Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Hei! Skal senke bilen (e46 328 coupe 99mod) til våren og lurer på hvilke merker/modeller dere anbefaler? KW, supersport, h&r, AP, weitec osv? Har nå 17" felger på og det subber av og til med 3 personer bak, hvordan blir det med senk (coilovers) og 19" felger? Takker for svar! -Stian Flaten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 bredde på felger og innpress er alfa omega for å unngå subbing. Videre er KW og Supersport i to helt forskjellige ligaer. Kommer helt an på hva du er ute etter...Jeg for min del ser ingen grunn til å velge coilovers til 15-20 000,- til våren med mindre jeg skal lage banebil av M3`n...noe jeg ikke skal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianFlaten Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Hvilke merker anbefaler du som ikke koster 15-20k? Hvordan er det med tuv papirer og godkjenning med senk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 FK Highsport er å anbefale (se Ebay.de) Billig og god kvalitet med tuv. Må ha tuv om du skal ha det godkjent. Godkjenning gjør du ved å montere coilovers og ta 4 hjulskontroll og dra på biltilsynet. dette er verdt å gjøre. http://www.ebay.de/itm/Bilstein-B14-PSS ... 460afe365b (Søk på E46 328 + gewindefahrwerk så får du forskjellige alternativ opp ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå