diesel-power82 Skrevet Januar 22, 2013 Skrevet Januar 22, 2013 Sitter nye glødeplugger på e39 525tds men må glødende en 3-5 ganger når det er - 10 å kaldere. Kan det være gløderele? Kan jeg målet dette relé på noen måte? Sent from my HTC One X+ using Tapatalk 2
PenguiN- Skrevet Januar 22, 2013 Skrevet Januar 22, 2013 Gløderelè skal vel byttes når glødeplugger byttes ?
diesel-power82 Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Skrevet Januar 22, 2013 Gløderelè skal vel byttes når glødeplugger byttes ? Visste ikke det,bare å kjøpe et nytt rele da.
mspec Skrevet Januar 22, 2013 Skrevet Januar 22, 2013 det kommer helt ann på hvem du snakker med, bmw her sa det til meg, mens 2 andre ,meca og et bochverksted sa at de ikke skiftet det såfremst releet ikke er gåent. Nå vet ikke jeg hvordan det er på din bil,men på min e91 er releet under innsuget,så da anbefales det ihvertfall å skifte dette uansett sammens med glødeplugger pga. all arbeidet for å komme til. Surt å skifte plugger,for så å måtte skifte releet å betale 1 time ekstra i arbeid for å komme til releet igjen..
diesel-power82 Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Skrevet Januar 22, 2013 Usikker på hvor relet sitter på min,noen som vet? bilen er også tungstartet når den er varm,dette kunne være kjølevæske-sensoren under innsuget ble jeg fortalt så skal bytte den også. Håper bytte av relet å sensoren gjør den lettstarta igjen,uansett varm eller kald. Folk snur seg å glaner når man blir stående å kinne mer enn 5 sek å tenker "jaja,det er jo bmw!" Arg dette må ordnes da det er utrolig irritabelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå