Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ett link G4 Xtreme med led nett til m30 med 6 coiler.

dette er en G3 boks som er oppgradert til G4 og er i grunn likt som ett nyere G4 xtreme bare i annen boks.

følger med 6 coiler, veivsensor, kamsensor, luft temp sensor, gasspjeld med tps, og 2,5 bar map sensor, alt er bolt on rett på m30 i e28.

her mangler kun dyser så har du komplett sprut til m30 som også er 100% bolt on i e28,

er lagt opp ledninger til oljetemp, speedo signal inn i hjernen, 2 stegs ladetrykksknapper, er også lagt opp ledninger til elektrisk boost kontroller, kjølevifte, tomgangsmotor.

her kan man enkelt med 2 knapper velge mellom flere forskjellige valgte ladetrykk.

får opp gir på skjermen, da vil man kunne justere ladetrykket ut ifra hvilket gir du har i osv.

tomgangsmotoren funker like optimalt som orginalt

6 LS1 coiler med hver sin egen utgang ifra hjernen så det blir kjørt som sekvensielt både på tenning og innsprut.

2,5 bar map følger med, orginal Link. kan lett byttes ut i 4-7 bars om du vil det, da er det bare å plugge ut å plugge i ny.

mye som kan gjøres med dette,

Hjernen er pr dags dato hos Link i new zeland for oppgradering til siste verson av G4, så må vente med å selge til jeg hvertfall får den igjen.

selges fordi jeg skal kjøpe nytt så jeg kan få enda mer funksjoner som jeg vil i bilen min.

eneste man trenger for å få mye krutt med detta er store dyser.

selges for 11500.

Morten, 93851844

94edatmlfdyh0jbeapej.jpg

133297_10152206284985274_113121108_o.jpg

620791_10152206286180274_378777941_o.jpg

islyt61mseowixbjcoew.jpg

a1c2gsxy99lgr6dj7ced.jpg

Skrevet

jepp, og kamsensor der hvor fordelern står.

har oppstartsmap for både map styrt og TPS bassert med map corr. (ved bruk av spjeldrekke osv)

• 3 weeks later...
Skrevet

tok litt bilder idag.

hjernen blir sendt fra stavanger til meg i morra el onsdag sånn ca.

2,5 bar map

qlzw1g3d13zynrcc9f55.jpg

6 stk ls1 coiler org pluggkabler passer på

0fmpgltle840m8xybgka.jpg

orginalt motorstikk og 2 stk releer som sitter på org plassering på sikringsboksen, relene følger med bare var ikke i holderne sine da jeg tok bilde. + ledningen går ned til starter for hovedstrøm.

vuzytxkrqfksm5906u8k.jpg

og alt

jehkwjghn5wwuh2y31kn.jpg

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...