e_39 Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2013 Hvorfor er det forresten så upopulært med chromerammer? Du har tydeligvis ikke lest de andre innlegene i tråden din.. Vil du virkelig vite??? Har lest alle svarene i tråden, men fant ikke så mye svar i dette du sa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Biltema rammene i chrome er drittkvalitet, som ikke bør komme som en overraskelse. Hadde disse da jeg hadde Audi A4 B6. Syns det passa fint da den hadde alu rails og alu/ chrome detaljer rundt ellers. Kjøpte nye når de gamle var utslitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Hvorfor er det forresten så upopulært med chromerammer? Du har tydeligvis ikke lest de andre innlegene i tråden din.. Vil du virkelig vite??? Har lest alle svarene i tråden, men fant ikke så mye svar i dette du sa Altså, noen kan digge kant felger, andre kan hate. Så liker du chromeramme, så kjøper du det. Biltema sine er heller ikke dyre. Så liker du det ikke, kan du bare skru de av å kaste de:-) Personlig liker jeg svart ramme, da skiltet er hvitt og svart, og det som regel ikke bryter noen kontraster på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e_39 Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2013 Jeg fikk mer lyst på carbonrammer, men som sagt var det ikke spesielt enkelt å finne noen med en real look ... :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå