haybimmsen Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Er det samme festa på de? Eller er de annerledes ? Da tenker jeg der en fester på kalipteren.. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 ja er samme festene. trenger også m3 klaver og som du fester kalipteren i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 ja er samme festene. trenger også m3 klaver og som du fester kalipteren i har du prøvd dette? måtte frese av klavene noen mm for å få på m3 bremsene på mine e36 spindler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Dette må dere fortelle litt mer om ! 3.0 bremsene er vell samme som de såkalte 328 bremsene ? Å de bør vell passe rett på ?:s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Hjelp me da folks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 M3 og 328 har IKKE samme bremser.. m3 bremsene passer ikke på vanlige e36 spindler uten modifisering.. e46 330 bremser er samme ulla og passer rett på.. eneste forskjellen på 3.0 og 3.2 er skiva, de går om hverandre men 3.2 har flytende skive med alunav. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Flott at en kunne svare Får vell bare kjøpe 328 kaliptere, de skal vell gå rett på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 328 har akkurat samme bremser foran som 320.. Søppel med andre ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2013 Vet de er samme, får bare stå så lenge, skal først å fremst få godkjent bilen som 328 Men når folk sier oppgradere bremser.. Er det mye hjelp i å bare skifte skivene til ventilerte å få på noe bedre klosser? Eller må an ha "kitt" som brembo eller k sport for eks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Det spørs hva du skal bruke bilen til.. skal du bare bruke bilen på veien spiller det liten rolle. Når du sier ventilerte regner jeg med du mener slissede. Er ikke noe poeng å bruke billige slissa skiver som ebc osv. Da får du bare mye mer bremsestøv og klosser som slites fort ut.. hvis du skal kjøre på bane vil jeg anbefale deg å få på m3 spindler med bremser foran (evt e46 330) og noen gode klosser. Bak kan du enten bytte bærearmen til m3 eller modifisere bremseskjold osv for at håndbrekket skal virke. Bremser bak har mye å si ved banekjøring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå