520robin Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 fikk meg en kenwood ddx 5024 me jobben idag. problemet er att jeg ikke er hvor bilen er, og jeg aner virkelig hvor jeg kan plassere den? er det i det hele tatt plass til den i dash'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tbardalen Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Da må du til med sag og diverse om du skal ha plass til den Personlig hadde jeg heller satsa på en annen modell med flipp-ut skjerm, gjerne av et annet merke også for å være ærlig Dersom du mot formodning skal montere denne her, så må du flytte varmeapparatpanelet siden cd-spillerplassen originalt er rett over og da et naturlig sted å plassere denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520robin Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 det er jo greit nok, men du har vel ikke takket nei du heller vis du har fått den gratis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tbardalen Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Nei, men hadde i samme øyeblikk logget meg på finn.no og lagt den ut der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520robin Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 for å si det sånn. spilleren er mer enn bra nok til mitt bruk det er bare det og få plass til den uten å ødlegge så alt for mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tbardalen Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Ja klart du mener det, siden du enda ikke har hørt den Skal ikke svartmale Kenwood helt, men de burde holde seg til kjøkkenutstyr for å være ærlig. Men skal ikke blande meg for mye heller Personlig hadde jeg bytta til en flipp-ut-modell for å spare deg selv for masse jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520robin Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 har hatt bare go erfaring me kenwood sine spillere jeg, men kan jo være jeg bare har vært heldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tbardalen Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 De fungerer greit og er pålitelige og slikt, men man merker ikke forskjellen før man bytter til et annet merke. Først da merker man at lyden blir klart blir bedre Men nå var det ikke det denne tråden handlet om, selv om mine ytringer var i beste mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520robin Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 neinei, greit nok d lurte bare på om det er mye som må kappes for å få den til og passe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30I Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Hvis du bygger litt under askebegeret så kan du få plass til den der, vet fler som har gjort det:) er litt jobb, men alt er mulig:) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå