Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk meg en kenwood ddx 5024 me jobben idag. problemet er att jeg ikke er hvor bilen er, og jeg aner virkelig hvor jeg kan plassere den? er det i det hele tatt plass til den i dash'n?

Skrevet

Da må du til med sag og diverse om du skal ha plass til den :) Personlig hadde jeg heller satsa på en annen modell med flipp-ut skjerm, gjerne av et annet merke også for å være ærlig ;)

Dersom du mot formodning skal montere denne her, så må du flytte varmeapparatpanelet siden cd-spillerplassen originalt er rett over og da et naturlig sted å plassere denne :)

Skrevet

Ja klart du mener det, siden du enda ikke har hørt den :) Skal ikke svartmale Kenwood helt, men de burde holde seg til kjøkkenutstyr for å være ærlig. Men skal ikke blande meg for mye heller ;)

Personlig hadde jeg bytta til en flipp-ut-modell for å spare deg selv for masse jobb.

Skrevet

De fungerer greit og er pålitelige og slikt, men man merker ikke forskjellen før man bytter til et annet merke. Først da merker man at lyden blir klart blir bedre :)

Men nå var det ikke det denne tråden handlet om, selv om mine ytringer var i beste mening ;)

Skrevet

Hvis du bygger litt under askebegeret så kan du få plass til den der, vet fler som har gjort det:) er litt jobb, men alt er mulig:)

my8ytara.jpg

ezutusub.jpg

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...