Gå til innhold

HJELP, finner ikke tårnlager på koed??

Mreggen123
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, har litt hastverk, skulle fått bestilt ett par frontfjører og ett par tårnlagre.. det som er greia er at det tårnlageret som står er til e34 520 touring ikke er identisk til det som står på fjørbeinet fra før..?

Jeg har kjøpt feil en gang, da passet ikke di tre boltene i hullene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv inn skiltnummeret på nettbutikken til gsbildeler.no, finn tårnlageret, kopier delenummeret og lim det inn i søkefeltet som kommer opp når du går inn på handlekurven på koed.no!

Edit: hvis delenummeret har mellomrom eller bindestreker må du ta vekk disse, slik at alle nummer går i ett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv inn skiltnummeret på nettbutikken til gsbildeler.no, finn tårnlageret, kopier delenummeret og lim det inn i søkefeltet som kommer opp når du går inn på handlekurven på koed.no!

Edit: hvis delenummeret har mellomrom eller bindestreker må du ta vekk disse, slik at alle nummer går i ett.

ja okei, takker! Men søkesystemet finner ikke opp bilen min på regnr... prøvde, bs, mekonomen, meca for å sjekke. det kommer bare: REG NR IKKE FUNNET!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da snakker du med dei i chaten på dagtid,eg hadde samme problemet...og fikk HJELP

Hadde en prat med en på chatten istad, men han sa den jeg allerede har fått(som har feil lengemellomrom på di tre boltene på toppen) var den riktige, som den altså ikke er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte skiltnummer til en helt lik bil, på gsbildeler.. kopierte og limte inn fra det orginale tårnlageret. Da fant jeg to forskjellige.

31331139452U Tårnleje, for A NOK 173,00 / NOK 216,251

31331139452 Tårnleje, for OE NOK 396,00 / NOK 495,001

OE = orginal vare!

A = alternativ vare!

Så den alternative varen, er det noe forskjeller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...