AlXz Skrevet Januar 23, 2013 Skrevet Januar 23, 2013 Går det å ta nøkkel fra en bil og kode den til en annen bil for å bruke den på sentrallåsen ? Ews'n/startsperra blir nok en annen sak, men det er ikke så nøye i dette tilfellet. Fant denne på nettet.., skal det funke slik ? Kan det mulig gå å bruke e36 nøkkel som har sentrallås knapper også ? Takk! =)
bmwsel Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 Du må nok innom Bavaria for og gjøre dette... Dette må kodes
AlXz Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Skrevet Januar 24, 2013 Sikker på det? Hva er fremgangsmåten på bildet over beregnet for da? Greit nok at ews/startsperra må kodes, men sentrallåsen blir noe annet.. Om nøkkel er fra annen bil eller har gått tom for strøm blir vel så å si det samme sånn sett?
D.Toft Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 på min e38 tok jeg innmaten, elektronikken fra en annen e38 over i min nøkkel. gjorde som på bildet over og funket
AlXz Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Skrevet Januar 31, 2013 Noen som har gjort det på e46 her ? Mulig å gjøre det med diagnoseutstyr feks ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå