Gå til innhold

*Hjertesukk* Hva kreves for å bli bilmekaniker i dag?

pajoe
 Share

Anbefalte innlegg

jeg var på PKK hos naf med min e30 325. Første punktet jeg kommentere var "mangler setebelte for passasjer bak, midten." Dette var feil sa jeg, siden bilen bare er registrert for 4 og det skal dermed ikke sitte 3 personer i baksetet.

Fikk også bærekule framme nedre ytre. Tok litt tid å finne riktig kule, men fant den riktige på gs sine sider.

Men når jeg skulle under bilen for å bytte kulene, så jeg at endeleddene var helt kaputt. totalt ødelagte. Ble litt forundret at dette ikke kom fram på eu kontrollen, siden det bare var 4 dager siden jeg var der. Endte opp med å dreie nye foringer i nylon til endeleddene.

NAF, ihvertfall her lokalt er totalt ubrukelige på PKK. Skriver opp mangler på ting som er helt i orden og overser/godkjenner graverende feil mtp hjuloppheng, rust osv.

Både jeg, kollegaer og andre verksteder gjør sikkert feil bedømninger av og til også, men NAF virker ofte som de er HELT på jorde...

Har også ett inntrykk av at NAF i mange tilfeller ikke vet hva dem holder på med. Og det verste er at ''mann i gata'' har veldig stor tiltro til NAF.

Er også veldig enig i det RoaldJ skriver!!! :applause:

Greit å få det avklart, blir ikke etterkontroll der hvertfall. fikk feil på at batteri satt løst også. Men det sitter jo montert med original klem brakett, og jeg klarer ikke å rikke i batteriet hvertfall :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...