Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som Emne sier, dette er min Karbonsvarte E30 320i 1986.

Som bildene viser så sitter den med Seidel styling som ikke akkurat er det lekreste på markedet, pluss at jeg vil fjerne bla, spoileren, antenna og dvs småplukk.

Planer er å prøve å få den klar til sommeren og være med på noen treff rundt om i landet.

Andre ting som jeg har skaffet etter jeg kjøpte denne er, Mørke sideblinkers, Sort Grill(har en til overs om noen er intrisert), Preface orginal frammfanger, Mtech 1 ratt og Mtech girkule m/belg. Gs Retro felger 17"- 8" på 215 framm og 9" på 235 bak"

Planerne jeg har frammover er:

*Coilovers

*Ny eksos, simons/scorpion e.l

*Mørke Hella DE lykter

*m20b25

*orginal bakfanger, Passer denne selv om den har preface bakplate??

*Mtech Vinge e.l

Har noen bilder fra oppussingen. Jeg kjøpte den da den var nyrenovert.

nvx9mmlf1vjejclf831i.jpg

32o5nkm7vapz9u5amg11.jpg

qrub3fnkjiqlzhxyq0vz.jpg

7nw6ws46nyyymtxiajlb.jpg

9p3xtfyiccm8a0nc0zkx.jpg

mrqab91v0piefesjzsyr.jpg

of8p51clocdz51z68itl.jpg

k4m54297v0ko0mepfdkg.jpg

k4m54297v0ko0mepfdkg.jpg

lehw1o6zfchtw6qfscu0.jpg

48u1a69p8tnuh9tai30z.jpg

ou2hipiyj5w8965q3jln.jpg

8a9btq0tmiz87mz06ge6.jpg

9wm4v3oqlh9xdlcnmjjv.jpg

5be39pczvwlz7onjou5b.jpg

cl2lv6yol5kt21nteean.jpg

v0jskp7sjgj155d8rih2.jpg

ihed52deu0d6u1d5k71f.jpg

c0qeg1ni0kiyvxjl4xvd.jpg

7obrt9kmi05nmwvlxrip.jpg

Som jeg selv mener så er dette et godt utgangspunkt til en pen E30 og er vel det jeg skal prøve på.

Si gjerne hva dere mener! hva som bør gjøres osv.

Noe annent jeg lurer på er om jeg skrur av den spoileren som er på nå, kommer mtech 1 flappen til å passe der skruene er nå eller er disse mest sannsynlig forskjellige ?

Skrevet
AUDI FELGER PÅ BMW????

Haha ja, var disse som sto på når jeg kjøpte den, de er selvsakt tatt av og kommer til å kjøre med GS Retro på Sommer'n :)

Godt å høre :roll:

Skrevet

Ut i fra det jeg kan se på bildet der, så ser det ut som om det har sitti en M-Tech I vinge der ja! For den lille Phoenix flippen går nok ikke så langt ned ( hvis ikke bildet juger ). Så visst det er 6 hull og du kommer til alle med skralle på undersiden, så er det mest sannsynligvis en slik vinge som har sitti der før :)

Skrevet
Ut i fra det jeg kan se på bildet der, så ser det ut som om det har sitti en M-Tech I vinge der ja! For den lille Phoenix flippen går nok ikke så langt ned ( hvis ikke bildet juger ). Så visst det er 6 hull og du kommer til alle med skralle på undersiden, så er det mest sannsynligvis en slik vinge som har sitti der før :)

Var det jeg tenkte jeg og :) men det er jo bare flott det, har vertfall ikke lyst å bruke den jeg har nå :)

• 3 months later...
Skrevet

Lenge siden sist, Liten update har jeg da :)

Har fått fjernet japsefronten og montert den orginale fangeren.

Montert senkesett 60/40. Ble ikke like lav som jeg håpet på, må vel coilovers til får å få det jeg ønsker.

Montert Scorpion Eksos, og fått fjernet 320i merket :)

Skal få ta i grøftlys og bakfanger.

Prøver ogs å skaffe motor nå, er interessert i m30b35 ferdig tilpasset E30 så si ifra om noen har det :)

Slenger med noen bilder :)

8bp7j1w2dwqkzlmbx6cw.jpg

rlqut7z2kyjlyahph695.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...