Ivar Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Hallo, jeg har koblet pluss og jording til til en iso kobling, men da jeg setter iso'n i cd spillern vil den ikke starte, har koblet 12+ rett fra batteriet og jording ved fjørtårnet, har sjekke at det er strøm igjennom ledningene, og det er det.. Noen har forslag til hva det kan være? Er på en E30 vis det har noe å si. håper på raskt svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DTalstad98 Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Nå vet ikke jeg helt hva slags cd-spiller dette er men det er noen radioer som trenger 2 plussinnganger på grunn av at den ene skal til selve radioen og den andre skal gi strøm til skjermen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Takker for svar, men fikk fiksa det nå ; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tbardalen Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Du skal ha en jording, en konstantstrøm til batteri og en tenningsstrøm for å skru av og på spiller med tenninga. Anbefales aldri å koble de plussene sammen da du kan tappe batteri for strøm selv om du skrur av spiller manuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thhaugland89 Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Gul ledning[hukomelse] til + 12 v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå