rindegut Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Er vell på tide og lage en liten tråd på bilen har hatt den i 3 år nå og gjort en del med den, men har bare ikke laget en tråd på den Når jeg kjøpte bilen så var den gått 187000 og var helt original. Originalutstyr på bilen: Beige sport skinn interiør El rollo i bakrute multifunksjonsratt PDC bake Glass takluke skal vist være en executive utgave Det jeg har gjort med bilen siden jeg kjøpte den: Første jeg måtte gjøre var og bytte omtrent alt av slitedeler uder, selvom den nettopp hadde gått igjennom eu når jeg kjøpte den Satte inn m ratt Originale AC-schnizer speil Sota alle siderutene, sotinga ble fjærna etter teknisk kontroll m-sport understell fra gamlebilen satte på supersport 50/50 senkefjærer etter at ene bakfjøra knakk Hella facelift front lykter m sport front og hekk satte inn kenwood 2-din spiller montert stereo bytta vanos ringer lyktesenkere tårnstag Xenon ryggelys har etterhvert montert komplett schmiedmann effektanlegg byttet ut senkesettet til spax rsx coilovers 19" OZ-Racing superleggera III 3 delte felger Det som jeg ellers har gjort med bilen var at i høst klarte jeg og koke motoren fordi jeg kjørte uten kjølevifte, motoren var da gått 286000, satte inn en som var gått 174000 som jeg hadde liggendes ble litt styr når jeg bytta motor siden jeg kjørte 1.5 mil etter toppakninga røyk så ble så varmt tilslutt at motorn reiv seg, kjørte selvom den ble varmere fordi det ikke går og bytte toppakning på en motor med alu blokk som er kokt, gjengene kommer bare utav blokka har og knust 2 fremmfangere på bilen, en på en kant og en på en stor jævel av en katt som kom uti veien :/ det som nå står for tur er og bytte ene kanalen etter et lite uhell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 hålder på og laste opp mer bilder fremm til slik den er nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Har og koda US blinkers og xenon i ryggelysa og grøftelysa sliter med og få lasta opp bilder :/ men her er vertfall ett bilde av slik den ser ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Denne var blitt utrolig rå med us blinkerne og m-front. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 takker gjorde seg med us blink har m-hekk og, men sliter litt med opplasting av bilder så kommer mer senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Her er noen flere bilder Har focal k2 komponentsystem fremme og bak, og 2 12" groundzero radioactive extreme subber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Gatebil i september ble litt lite klaring bak med campingvogn og 2 stykk i baksetet Her var etter bmw treff i ålesund 1 mai, har ikke den lippa lenger etter at fronten ble knust :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 har blitt litt rot i bildene hær men bilen ser slik ut som på det bildet jeg lastet opp alene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Bilder av modifiseringa for og få xenon i ryggelys måtte bore ut holderen til pæra og lime inn xenon pæra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Pen bil Kom seg med facelift lykter og M front Hvilken leppe hadde du som ble knust? Link? Hva skjer med xenon i ryggelys da? Aldri hørt om før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Begge leppene ble knust men den ene typen regner jeg med du har sett før, den jeg har på som subber nedi grusen heter ez-lip, kjøpt på ebay, er laget av myk skumgummilignende material nå har jeg ikke leppe i det heletatt men skal ha ny i sommer når jeg får på igjen sommerhjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Kjekt og få gode tilbakemeldinger http://haugland.biz/index.php?main_page ... cts_id=462 her er foresten xenon kittet jeg har i ryggelysa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskj Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Et lite spørsmål. Hvor fikk du tak i den ramma til 2DIN spilleren? Sliter litt med å finne det :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=628&id= jeg kjøpte dette kittet jeg kjøpte det fra tyskland fordi det ikke var noen i norge som solge det når beg laga det til:) jeg betalte vell 1500 men hvis du ikke allerede har 2 din spiller så vil jeg ambefale og kjøpe dynavin spiller til e39 for det var no dritt å skjere ut av varmeapparatet og lage til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskj Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Jeg har allerede 2DIN spiller fra Pioneer, og har klart å knote ut gamle anlegget osv, men ser veldig dust ut med store mellomrom der hvor den gamle spilleren var, hehe Men tusen takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå