AHellem Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 byttes i annet e34 felgsett... dekkene er helt ok og holder sikkert 2 sesonger til.. mønsterdybde i midten opp til 6mm holder til i bergen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanspolden Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 pris for salg ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 mjæææ... vil helst bytte de i noe annet til e34 da 6000 så hadde jeg solgt de ganske mye igjen av dekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2013 bumppppp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Ikke for å ødelegge tråden men jeg fikk 4stk men helt greie dekk for 1000,- viss jeg ikke tar feil er disse også skrudde felger!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 da har du vert heldig var de du kjøpte skrudde, eller mener du mine er skrudde? mine er ikke.... men tråden er nok litt ødelagt nå ja... prisen jeg la ut var bare fordi jeg ikke vil selge, men bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 da har du vert heldig var de du kjøpte skrudde, eller mener du mine er skrudde? mine er ikke.... men tråden er nok litt ødelagt nå ja...prisen jeg la ut var bare fordi jeg ikke vil selge, men bytte Ja, var nok heldig jeg ja... Mener jeg har likefelger som deg, de er 2 delt, han jeg kjøpte dem av hadde delt dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 ganske sikker på at disse ikke kan deles...ser ikke ut som det i hvertfall... kan være forskjell på replicafelger... orginale bbs kan nok deles Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 ganske sikker på at disse ikke kan deles...ser ikke ut som det i hvertfall... kan være forskjell på replicafelger... orginale bbs kan nok deles Der har du det nok ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå