AHellem Posted January 24, 2013 Posted January 24, 2013 byttes i annet e34 felgsett... dekkene er helt ok og holder sikkert 2 sesonger til.. mønsterdybde i midten opp til 6mm holder til i bergen!
AHellem Posted January 28, 2013 Author Posted January 28, 2013 mjæææ... vil helst bytte de i noe annet til e34 da 6000 så hadde jeg solgt de ganske mye igjen av dekk!
E30_Dale Posted February 23, 2013 Posted February 23, 2013 Ikke for å ødelegge tråden men jeg fikk 4stk men helt greie dekk for 1000,- viss jeg ikke tar feil er disse også skrudde felger!!
AHellem Posted February 23, 2013 Author Posted February 23, 2013 da har du vert heldig var de du kjøpte skrudde, eller mener du mine er skrudde? mine er ikke.... men tråden er nok litt ødelagt nå ja... prisen jeg la ut var bare fordi jeg ikke vil selge, men bytte
E30_Dale Posted February 23, 2013 Posted February 23, 2013 da har du vert heldig var de du kjøpte skrudde, eller mener du mine er skrudde? mine er ikke.... men tråden er nok litt ødelagt nå ja...prisen jeg la ut var bare fordi jeg ikke vil selge, men bytte Ja, var nok heldig jeg ja... Mener jeg har likefelger som deg, de er 2 delt, han jeg kjøpte dem av hadde delt dem.
AHellem Posted February 23, 2013 Author Posted February 23, 2013 ganske sikker på at disse ikke kan deles...ser ikke ut som det i hvertfall... kan være forskjell på replicafelger... orginale bbs kan nok deles
E30_Dale Posted February 23, 2013 Posted February 23, 2013 ganske sikker på at disse ikke kan deles...ser ikke ut som det i hvertfall... kan være forskjell på replicafelger... orginale bbs kan nok deles Der har du det nok ja
Recommended Posts