Moeraa Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Har nå komt så langt at det gjenstår å lage seg en kasse har en MTX4000 (2x12") kasse men den er 14cm for bred for bilen. Lurer på om noen har erfaring når det kommer til plexiglass som kassemateriale. Skal ha dette som et prosjekt, skal se bra ut så gjør hva en som må gjøres. Tenkte også å ha led dioder Rundt enten kanten på kassen(innvendig) eller rundt elementene (innvendig). Monoblokka har jeg ikke bestemt meg for hva jeg skal gjøre med enda, men tenker på å bare skru den på baksiden av kassen. Siden remote og phonokabelen ligger ut rett ved skipose luka. Planen som jeg la i hodet mitt i løpet av arbeidsdagen var: MTX4000 Kassen: Mtx4000 med monoblokka. En helsvart 30mm plate bakerst mot seteryggen og som bunn. For så å bruke plexiglass på toppen/sidene/fronten. Eller En helsvart 30mm plate bakerst mot seteryggen, bunn, topp og sidene ettersom ingen kommer til å se inn sidene/toppen. Noen andre som evt har andre forslag? Kommer til å legge ut bilder av hele prosjektet underveis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Les litt i disse trådene som er skrevet av Nautiluz. De er veldig inspirerende og gjort av en profesjonell. Men uansett mange gode tips, og interessant lesing. Garanterer at det inspirerer deg. viewtopic.php?f=10&t=228486&hilit=stereo viewtopic.php?f=10&t=163598&hilit=stereo viewtopic.php?f=10&t=93636&hilit=stereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moeraa Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2013 se der ja, der var det mye snadder bare synd jeg ikke har like mye fancy utstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Det går fint å bruke plexiglass, men 20-25mm plexi koster skjorta i forhold til mdf. Ville ikke blitt overrasket om en kasse til de to mtx`ene dine kommer på 4-5000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moeraa Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2013 Ja gjorde litt beregninger, stemmer godt med 4-5000 hvis jeg tar hele kassa i plexi men der er ikke planen ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Har litt plexi tilovers jeg.. Si målene du trenger så skal jeg sjekke hva du kan få den for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moeraa Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 supert nauti. skal måle når jeg klarer å finnne en design Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå