sonerud Skrevet Januar 25, 2013 Skrevet Januar 25, 2013 hei. har en e38 728i.den båser bare litt varmt på tomgang men blåser varmt når jeg ruser opp til 1500 omdr. hva er feil? kan radiator være tett? har byttet vannpumpe og termostat samt fjernet pollen filtre.dette hjalp ikke? er det noen som har noe tips?
daners Skrevet Januar 25, 2013 Skrevet Januar 25, 2013 Kan virke som du har luft i kjølesystemet, prøv å luft det godt... evt sett bilen i en bratt bakke når du gjør det
kimmen12 Skrevet Januar 25, 2013 Skrevet Januar 25, 2013 Sjekk den elektriske vannpumpen... Bare å ta tenning til pos2, full varme og du vil kjenne at den vibrerer.. Skjedde dette etter vannpumpe og termostat -bytte? Hvis det gjorde det, så må du lufte..
Bimmer740 Skrevet Januar 25, 2013 Skrevet Januar 25, 2013 Jeg hadde samme problemet, var luft i systemet, forslagene over løser det.
sonerud Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Skrevet Januar 26, 2013 takker for gode tips. bilen var slik før vannpumpe og termostat bytte.så jeg skal sjekke den elektriske vannpumpen.
vetu03 Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 takker for gode tips. bilen var slik før vannpumpe og termostat bytte.så jeg skal sjekke den elektriske vannpumpen. Hadde det samme på min, byttet vannpumpe og termostat og luftet, ble litt bedre. Så luftet skikkelig en gang til, og alt ble bra. Kan tenke meg luft i systemet.
Sjøbuse Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 måtte lufte min E38 2 ganger før det ble bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå