Rayen Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Lurer på om noen kjenner til noen som driver med dette i bergens område? Sku hatt dreid en felg som har senter nav 72,6 til 74.1 slik at den passer e39... Noen som vet ? Alle svar mottas med et smil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Du kan høre med stx maskinering. Vet er par av gutta er bmw interessert, så kanskje du får en fin pris også. . Holder til i gravdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Forresten, så får du kjøpt spacere til felgene, da kan du jo dreie spacerne til å passe bilen. Jeg gjorde det til min. Er det kun spacere kan jeg gi deg en fin pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2013 Forresten, så får du kjøpt spacere til felgene, da kan du jo dreie spacerne til å passe bilen. Jeg gjorde det til min. Er det kun spacere kan jeg gi deg en fin pris. Aahh, strøkent det har eg faktisk ikke tenkt på.. Genial ide som gjør det endel lettere.. Gir deg en lyd om dette blir aktuelt spørs om eg får tak på disse felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 får jo spacer som er 72,6 på ene siden og 74,1 på andre. Se Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå