Oberland Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Skrevet Februar 9, 2013 Kom med bud! Men er lite gira på å selge den under 5000 med alt..
Mekkonen Skrevet Februar 11, 2013 Skrevet Februar 11, 2013 Hei ! Trenger et par ting til min 1995 730i. I bagasjerommet, rett over batteriet, er det en 'elektronikk boks'. Tror den har med drivstoffmåling/klokke etc å gjøre. Har du denne ? Må også få med konnektor med 20-30cm av ledningene da jeg hadde en liten brann baki her(!) Trenger også lokket (grått) som vippes bort for å komme til batteriet.. Pris ? Du sender ?
Oberland Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Skrevet Februar 12, 2013 Send meg et bilde av den boksen du har, med delenr. Så skal jeg sjekke:)
Mekkonen Skrevet Februar 12, 2013 Skrevet Februar 12, 2013 Hei ! Trenger et par ting til min 1995 730i. I bagasjerommet, rett over batteriet, er det en 'elektronikk boks'. Tror den har med drivstoffmåling/klokke etc å gjøre. Har du denne ? Må også få med konnektor med 20-30cm av ledningene da jeg hadde en liten brann baki her(!) Trenger også lokket (grått) som vippes bort for å komme til batteriet.. Pris ? Du sender ?
Oberland Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Skrevet Februar 12, 2013 Hei !Trenger et par ting til min 1995 730i. I bagasjerommet, rett over batteriet, er det en 'elektronikk boks'. Tror den har med drivstoffmåling/klokke etc å gjøre. Har du denne ? Må også få med konnektor med 20-30cm av ledningene da jeg hadde en liten brann baki her(!) Trenger også lokket (grått) som vippes bort for å komme til batteriet.. Pris ? Du sender ? Send meg et bilde av den boksen du har, med delenr. Så skal jeg sjekke:)
moekim666 Skrevet Februar 13, 2013 Skrevet Februar 13, 2013 selger du kun koppholderen som sitter på midtkonsollen? Prøver igjen. Selger du koppholderen under varmapperatkontrollen?
Mekkonen Skrevet Februar 13, 2013 Skrevet Februar 13, 2013 Hei, nå har jeg fått tatt ut boksen - jeg er nå relativt overbevist om at dette er boksen for PDC. Den er helt øverst i hjørnet av første bilde nedenfor.. Tror du skal kunne lese alt som står på etiketten - siste bildet.. Som du ser trenger jeg også ventilasjonsristen som slipper kupeluften ut bak støtfangeren..
Oberland Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Skrevet Februar 13, 2013 Ser ut til å være hengerfestemodulen dette, den har jeg ikke. Koppholderen går ikke i "lås" når den trykkes inn igjen, men vil du ha den kan du få den mot att du betaler frakta:)
Oberland Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Skrevet Mai 27, 2013 Bilen er nå presset ugjenkjennelig flat..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå