janerik171187 Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 skal da ha noen deler fra touringen min til prosjektet mitt så den blir solgt i deler, har da det meste, var i daglig bruk fram til ifjor sommer da skiltene ble levert pga eu bilder: bildene er fra da jeg hentet den, men er ikke skjedd stort sia da. motoren fungerer utmerket og 4wd'n fungerer fint ene akselen bak er ikke bra, lager lyder, men har et ekstra sett fra ix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Pris for ix bkf? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2013 Pris for ix bkf? 1200-1500, vet den trengs for m50 bygg og er populær, og er den prisen jeg har sett de gått for, men evnt bud så skal jeg vurdere det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rønning Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Begge midtkonsoller med girkule/skinn og deksel under rattstamme? Er dette helt? Andreas. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 pris på speedo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2013 sjekker opp stand på alt imorra, og skal prøve å ordne noen bilder av understell og div, får se om snøen kødder det til eller ei, hakke helt bestemt (må se hva jeg mangler) hva jeg skal bruke selv så er ikke alt som er til salgs, men skal ikek bruke motor og 4wd greiene, er mest småtteri jeg skal ha selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 noen bilder: har og et sett felger fra ix med piggfrie vinterdekk, ca 5mm mønster igjen har og en ekstra radiator til 325ix facelift, passer sikkert vanlig 325 og. grunnen til at det ligger startkabler der er at jeg skulle flytte bilen, men trodde det var dårlig strøm, men er innslaget på starteren som ikke vil slå inn (bilen sier vell at den ikke vil dø ) bilder under kommer når jeg får flytta den, er ikke akkurat god plass rundt starteren så blir lott kødd å få fyra den, tar kanskje likegreit å tauer den igang , skal jo demonteres alikevell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 bud på 2000kr for bakdiffen motatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BCZ Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 mobil nr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 mobil nr? 47341773, sms er best, ekke alltid jeg kan ta tlf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 Opp, skal få flyttet den imorra, da kan den demonteres fortløpende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Kmstand og stand på motoren generelt? evt en pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2013 Kmstand og stand på motoren generelt? evt en pris? pm, da er bilen flyttet til et egnet sted å skru på den, så skal begynne å demontere litt nå framover, bilen ble tauet igang pga startern kødder, og startet fort og går veldig pent, så kjørte den bort til der den står nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2013 noen bilder: har teipet drivknutemansjettene grunnet hull, mest bare slik at det ikke skulle komme inn vann mens den sto lagret, har allerede tatt av fjørene bak pga satte de på andre bilen min heller så de har jeg ikke for salg har skiven bak liggende i bilen. byttehandel kan væe int om du har noe brukandes til e30 coupe med turbo (styling/tuning etc), evnt cab deler e30, er veldig int i å få tak i en 2dørs/4dørs/cab bagasjeluke i sort i bra stand akslene framme er i bra stand bortsett fra mansjettene, kan være behjelpelig med å bytte mansjettene ved salg, nytt fett og da seff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 bumper litt, eneste som er solgt er batteridekselet i bagasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå