Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei har hørt av andre bmw`folk at det var en endring i demmperene e36 fra 2/1992 modell 3 serie til 9/1993 modell. er dette fakta eller er det samme demmpere på alle 3-serier ?

grunnen til spørsmål er at jeg skal sette over fra en av mine 325i ere til en annen jeg har. men den nye er 2/1992 å den gammle er 9/1993

på forhånd, takk for alle svar

Skrevet

Hvis du går på realoem.com

så kan du velge opp din bil, og sammenligne demperne med andre delenr og se hva som er likt og ikke.

Dens om det står: part number application, der kan du taste inn delenr ditt som du finner på din bil, og se hva slags modeller den demperen er brukt på.

Skrevet
Hvis du går på realoem.com

så kan du velge opp din bil, og sammenligne demperne med andre delenr og se hva som er likt og ikke.

Dens om det står: part number application, der kan du taste inn delenr ditt som du finner på din bil, og se hva slags modeller den demperen er brukt på.

takker :D ska sjekke med en gang :D

Skrevet

Tidligere e36 har stabilisatorstaget festet i selve støtdemperen, mens nyere er festet i bærebruene.

Det betyr at du kan bruke dempere fra eldre på nyere, men ikke andre veien ;)

Er snakk om forran.

skillet går ved 05/92 på 6 sylindrede

10/91 på 4 sylindrede

Skrevet
Tidligere e36 har stabilisatorstaget festet i selve støtdemperen, mens nyere er festet i bærebruene.

Er snakk om forran.

10/91 på 4 sylindrede

e det bre forran eller? bake e vell det samme alle utgavan :) ? å kordan sjekka eg kordan månde biln e ?

Skrevet

Er snakk om forran.

10/91 på 4 sylindrede

e det bre forran eller? bake e vell det samme alle utgavan :) ? å kordan sjekka eg kordan månde biln e ?

Bak er det likt på alle ja ;)

skriv inn regnr på biltema sine sider.

kommer opp Prod.måned: 199510 på min, som betyr oktober 1995, som vil si det er en 96 modell

Skrevet

Er snakk om forran.

10/91 på 4 sylindrede

Bak er det likt på alle ja ;)

skriv inn regnr på biltema sine sider.

kommer opp Prod.måned: 199510 på min, som betyr oktober 1995, som vil si det er en 96 modell

takk takk :) men det va da f*** da :( ser ut før at eg må kjøpe nytt senkesett :(

Skrevet

Nei! :P

bare å bygge om til nye typen stabstag,

koed delenummer:

www1233

www8015

også må du jo selvfølgeli ha et par-tre bolter og muttre ;)

Vet ikke om det er hull på eldre bærebruer, men det er jo bare å borre i såfall. Har nok uansett ikke kjørt på samme bruer siden 92 ;)

Skrevet
Nei! :P

bare å bygge om til nye typen stabstag,

koed delenummer:

www1233

www8015

også må du jo selvfølgeli ha et par-tre bolter og muttre ;)

Vet ikke om det er hull på eldre bærebruer, men det er jo bare å borre i såfall. Har nok uansett ikke kjørt på samme bruer siden 92 ;)

da e delan bestilt :D takker får all hjelp :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...