Håkki Skrevet Januar 28, 2013 Skrevet Januar 28, 2013 Heisann, Er det noen som kan hjelpe? Dette dukket opp i bilen min i helgen. Den ble litt tungstartet merket jeg......kjørte på jobb i dag...skulle ut å kjøpe lunsj...men da startet den ikke!! Har dette en sammen heng eller?
PenguiN- Skrevet Januar 28, 2013 Skrevet Januar 28, 2013 typisk E60 problem. Sensormatte i passasjer setet er gåen. Evt en sensor i dørsiden. Les av feilkode. (relativt kostbar den sensormatten + jobb) Angående tungstartet kan jo være batteriet. hører du starteren klikke når du prøver å starte ? hører du motoren drar rundt ?
Håkki Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Skrevet Januar 28, 2013 Takk:) Det er det ja. Starteren klikker men motor går ikke rundt....er det batteri da tror du?
PenguiN- Skrevet Januar 28, 2013 Skrevet Januar 28, 2013 Tips: sensormatten kjøper du billig på ebay. Sensormat E60 BMW så finner du til en langt hyggeliere pris enn hos GS f.eks..
Håkki Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Skrevet Januar 28, 2013 Er det noe spesielt delenr jeg bør set etter? Er det forskell feks om den ligger under setet eller i døren? Og er det noen forhåndsregler jeg bør ta om hjeg bruker startkabler i dag? Takk på forhånd:)
PenguiN- Skrevet Januar 28, 2013 Skrevet Januar 28, 2013 Ser ut som det var vanskelig å finne denne delen på ebay når jeg sjekker. Men google litt på "Seat occupancy mat E60" så finner du en del info og kanskje en plass å kjøpe denne rimelig. her er en tråd jeg fant.. http://www.m5board.com/vbulletin/e60-m5 ... r-mat.html Om feilen ligger i døren eller setet finner du ut når du tar diagnose (jeg skiftet i setet men feilen var der fortsatt...husker det stod noe om "Thorax" på feilen og "airbag not deployable" eller noe...thorax er noe med overkroppen...altså min feil lå i døren...)
roveen Skrevet Januar 28, 2013 Skrevet Januar 28, 2013 Har fått denne feilmeldingen på min bil når batterispenningen har vert lav. Så det har gjerne en sammenheng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå