joakimmarkussen Skrevet Januar 28, 2013 Skrevet Januar 28, 2013 hei. har en bmw 316i e46 02 mod og det er noe gale med forstillingen men vet ikke helt hva. når eg kjører over små hull og humper i veien høres det ut som om alt er løst under der, å når eg bremser drar an bilen til en av sidene/når eg ikke holder på ratte så svinger den når eg bremser. den er blitt veldig myk så når eg kjører over en farts homp, homper jo eg bort over veien når eg har kjørt over den. noen som har noen ider på hva det kan være? var en venn av meg som er mekaniker og har akkurat samme bil, han sa det var linkene.
Lars89 Skrevet Januar 28, 2013 Skrevet Januar 28, 2013 Kan du ikke bare få denne mekanikervennen din til å se på den? Høres ut som ihvertfall stabstag (det han kaller linker) og dempere (myk) er defekt. Det at den drar til siden kan f.eks være bremser som henger, men ville også sett etter slakk i alle kuler, ledd og foringer. Er bare å få jekka den opp å kjenne/se, gjerne med hjelp av noen som vet hva de gjør
joakimmarkussen Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Skrevet Januar 28, 2013 jo takk, han skulle se om han får tid på onsdag skal be han kjenne over alle foringer og bremser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå