wbiter Skrevet Januar 28, 2013 Skrevet Januar 28, 2013 Som topic sier tappes batteriet når avslått. Etter nyoppladet batteri tar det 3-7 dager før batteriet før det er tomt, litt avhengig av tempratur. Jeg kjører få langturer så litt lading må påregnes men dette er mye mer. Jeg kan høre en lyd inni kupeen (Med tenningen av), en svak brumming som jeg ikke klarer å lokalisere. Det kan være en liten elektrisk motor eller kanskje bare brumming fra en spole, iallefall en "elektrisk lyd" - dette kan nok være årsaken. Noen som vet hva dette kan være eller må jeg til å nappe ut sikringer en etter en? Bilen er utstyrt med elektronisk klima og alarm.
Hellems, E30 Skrevet Januar 28, 2013 Skrevet Januar 28, 2013 ta et måleinstrument og sett den rød stikken på amper og vrir du knotten til Ampere. når du har gjort det tar du av minus polen på batteriet og setter 1 ledning på minus på batteri og den andre på minus LEDNING.(som skal gå fra minus på batteri) da kommer det opp et tall om den trekker strøm. Mener og huske det er riktig:) rimelig sikker, så må man måle seg fram til feilen videre;)
Mr.Goodisland Skrevet Januar 28, 2013 Skrevet Januar 28, 2013 Du kan og sjekke om lyset i bagasjerommet slokkner når du lukker det. Legg telefonen din i bagasjerommet og film en liten snutt når du lukker det. Jeg hadde dette problemet med min e36, og da var det bare litt fikling med bryteren som skulle til
wbiter Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Skrevet Januar 29, 2013 Det er en touring så jeg klarer å se at det ikke er noe lys i "bagasjerommet" men takk for innspill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå