Soleim Skrevet Januar 29, 2013 Skrevet Januar 29, 2013 Litt offtopic, men det haster. 9" fram 10,5" bak Passer denne felgdim på e60 uten valsing? 30 mm senk +- må være medberegnet. Moderatoredit (S.Hafsmo): Endret topic for å inkludere spørsmål og biltype.
PenguiN- Skrevet Januar 29, 2013 Skrevet Januar 29, 2013 Innpress er viktig. jeg kjørte med 8,5x20 og 10x20 bak på mine E60`er. Det var MASSE plass forann og fortsatt god plass bak. Jeg husker ikke innpresset på felgene, men de var kjøpt hos GS så ikke noe ekstremt.. Edit, sålenge innpresset ikke er ekstremt aggresivt enten ene eller andre veien så bør dette bli bra! Kan jo space om de kommer for langt inn og kommer de for langt ut er det jo bare å strekke dekka
Soleim Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Skrevet Januar 29, 2013 Innpress er viktig.jeg kjørte med 8,5x20 og 10x20 bak på mine E60`er. Det var MASSE plass forann og fortsatt god plass bak. Jeg husker ikke innpresset på felgene, men de var kjøpt hos GS så ikke noe ekstremt.. Edit, sålenge innpresset ikke er ekstremt aggresivt enten ene eller andre veien så bør dette bli bra! Kan jo space om de kommer for langt inn og kommer de for langt ut er det jo bare å strekke dekka Okei, skjønner. Forslag til impress da? Kjekt at det er riktig mtp at felgene kommer fra USA om de blir bestilt
PenguiN- Skrevet Januar 29, 2013 Skrevet Januar 29, 2013 det tørr jeg ikke svare på..PM saltkjelen f.eks da han har god greie på dette om jeg ikke tar feil:-)
S.Hafsmo Skrevet Januar 29, 2013 Skrevet Januar 29, 2013 Du får sjekke det selv, ved å sammenligne med felgene du har fra før. http://www.rimsntires.com/specs.jsp
Soleim Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Skrevet Januar 29, 2013 Du får sjekke det selv, ved å sammenligne med felgene du har fra før.http://www.rimsntires.com/specs.jsp Jepp, får gjøre det. Takk for link
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå