Gå til innhold

-08 VW T5 2.5 Tdi 4Motion :: SOLGT!! ::


Torbjørn E39
 Share

Anbefalte innlegg

Legger godbilen ut for salg pga ikke behov for varebil lengre.

Om bilen:

Kun 2 eiere, jeg har eid bilen i snart 2 år og har kjørt på bilen 50.000km på denne tiden, kun langkjøring og minimalt med korte turer. Bilen ser meget bra ut i forhold til km.stand. Km.stand er nå 175.000. Alle servicer på merkeverksted. Siste service var stor-service med skifte av bremsevæske ifjor sommer. Kjøpte nye piggfrie vinterdekk til denne sesongen, knapt kjørt siste halvåret. Bilen er sølv metallic og ikke hvit som mange andre.

yt3taa5arrdy7425zg3k.jpg

j607alryi5dsas6l3djm.jpg

if6i7m5e7rzf2pqq3gci.jpg

dxsqvxhjmrepmkw4kio7.jpg

jmizz0snr73eokxu2h3e.jpg

Så til utstyret:

Kjørecomputer i instrumenthuset

El.vindu foran, el. speil med varme

Fjernstyrt sentrallås

Alarm og startsperre

Radio/CD

Midtarmlene fører (et must)

Comfort vegger (bedre plass til justering av førersetet)

Ekstra lydisolert fra fabrikk (ikke mye varebil støy i kupe)

Skyvedører på begge sider, vindu i den høyre skyvedøra

Hengerfeste, denne kan trekke 2500kg

Antispinn og anti-skrens

6-trinns manuell kasse

Aircondition

EU-godkjent 2012

Den har 2.5tdi motoren på 131hk 350nm originalt, denne er datatunet til ca 180hk og 420nm, trekker godt på 3, 4, 5 og 6 gir fra 1500 omdr. Forbruket er vesentlig redusert, bruker ned imot 0,7 på mila langkjøring mot originalt ca 1,0 på mila.

Sidevinduer foran er det lagt lyseste filmen på, ser ut som farget glass, utført hos Scandicshine. Høyre skyvedør og bakluke har mørk film på vinduer (lite innsyn), var der da jeg kjøpte bilen.

Montert 7" xenon fjernlys- sett, montert mellom støtfanger og panser. Lyser godt.

Jeg legger bilen ut for 165.000,- eks.omreg og årsavgift 2013. Men bilen trenger oljeservice, skifte av 2 foringer i forstilling, skifte av tårnlager ene side, samt bytte av haldex olje 4motion systemet på ca 180.000km, jeg er villig til å redusere pris i forhold til dette men kan også få dette utført hos merkeverksted ved evt avtale om kjøp av bilen.

Befinner seg heftelser i bil i form av billån i DNB Finans, dette slettes selvsagt med innbetaling til DNB Finans ved kjøp av bilen.

Send meg PM ved seriøs interesse i bilen, innbytte i billigere bil kan være aktuelt. Kommer finn annonse etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytte i 2010 cross touran? 7 seter 2l tdi dsg. Kan bytte med års avg inkl på min og alle feilene på din medfølger:)

Planen er egentlig å selge bilen for å få bort gjeld på bil. Jeg skal pusse opp kjeller på 80kvm å ordne 3 hybler for utleie. Når hyblene er ferdig skal det stå en bimmer på gården 8) Å bytte slik du tilbyr gjør at det egentlig blir det samme som det jeg har pr nå, da beholder jeg heller T5'n enn å gjøre et slikt bytte. Men takk for budet :wink:

Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...