Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, hadde en jordfeil på min BMW520i som gjorde at jeg dreit meg litt ut.

Oljelampen lyste ikke, og etter jobbing på sjø og masse stress i dinna perioden, i tilegg til militæret kom dagen da bilen skjærte seg.

Men bare 1 sylinder rauk på rekke 6'eren. Dette blir da forfulgt av en stygg kakke lyd (Metall mot metall) Når bilen går opp i turtall.

Det er en bmw 520i 1989, bilen er i nydeli stand, untatt det der med sylinderen no. Jeg lurer litt på hvor lang levetid jeg har på den nå? Er det fare for at hele skiten ryker og den trar med seg veivakselen og det blir bare rot, eller kan den faktisk ha litt mer levetid? Også å få fikset den, noen som vet om dette er en stor jobb? Kan jeg bare bestille et stempel og hive den i så er alt fikset?

Mvh Joakim Nesje

//UPDATE

Bilen sto stille i 5 månder, startet den ista, etter 12 timer med batteri lading, endte opp med et stor kakk etter de første 200meter, frykter kanskje at veivakslingen rauk?

Burde jeg kjøpe ny bil? eller det verdt og fikse? Er jo en gammel bil så er forsåvidt heldig med motoskifte med tanke på plass, girkassen og det elektriske

Skrevet

Hvis du kjøper en motor fra samme som din så er det for så vidt "napp ut gamle motor, og sett inn nye."

Ikke noe stort verre enn det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...