LazyEye Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 God ettermiddag godtfolk. Har opplevd at det har blitt mindre og mindre trykk av varmen som har kommet ut av varmeapparatet i bilen, så jeg tok å byttet klimafilteret. Da dette ikke fungerte, så fikk jeg byttett varmeapparatmotoren (64119227670) i håp om at det kanskje var børstene som var slitne. (Har t.o.m. luftet kjølevæsken, så luft i systemet tror jeg ikke det er.) Hentet bilen på verkstedet i dag, men fremdeles lite/ingen trykk i varmeapparatet. Det kommer ut LITT varmluft på full guffe, men jeg bruker sikkert 15 - 20 min på å få en varm, komfortabel bil i -10 grader. Noen peiling på hva det kan være, eller som har opplevd noe lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glue Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 kan være varmeventilen som har hengt seg oppe, mener den fungerer som en termostat, åpner mere jo varmere vannet er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LazyEye Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2013 Takk for svar. Mannen i serviceavd. sa etter jeg hadde kommet inn igjen at, "det skal være en el.ventil der inni som skal åpne. Kan være denne". Så de satte meg opp for ny feilsøking over helgen. Men hvis det er denne ventilen som var gåen, er det rimelig da at jeg skal betale for arbeidet de gjorde i dag (2584,-) hvis dette viste seg å være unødvendig? (Kanskje vanskelig å påvise at denne dette ikke var gåent?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glue Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Hvis det er selve kupevifta du fikk skiftet synes jeg det er HELT rimelig at du får refundert for. Denne blåser bare lufta, har ingenting med temperaturen på luften som kommer inn. Så hvis det blåste luft ser jeg ingen grunn til å mistenke denne delen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå