Sommervik Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Hei! Kjøpte nylig en e46 og jeg skulle gjerne hatt mulighet til å koble mobilen til en AUX-kabel. I hanskerommet er det allerede tilkobling til Ipod/Iphone, og jeg tenkte jeg kunne koble ut denne og erstatte den med en AUX. Jeg har lagt ved et bilde av hvordan inngangen ser ut bak, er det noen som vet hva den heter? Har kikket en del og kommet fram til at det er en "DIN-connector" (?), men finner ikke hvilken type det er. Har lagt ved et bilde av navigasjonen min, jeg skulle gjerne ha vist hva den heter, men det finner jeg ikke ut. I instruksjonsboka står det bare "Car Audio Navigation System". (legger ved bilde her også) Den har følgende funksjoner: - Radio, Bluetooth, DVD, GPS, IPOD, USB, AUX, SD-card, E-book, TV, bilde- og filmfremvisning. Takker på forhånd! : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moeraa Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 hvorfor AUX? du kan kjøre musikken via bluetooth når du har A2DP hvis ikke jeg tar heeeeelt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommervik Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2013 Der har du helt rett, fungerer med A2DP! Er bare at det er litt tungvindt når folk ringer (det er dårlig lyd i micen) + at det er kjekt å ha muligheten til å koble til MP3-spiller, eller at andre kan spille musikk uten å må koble til bluetoothen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommervik Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2013 hvorfor AUX? du kan kjøre musikken via bluetooth når du har A2DP hvis ikke jeg tar heeeeelt feil Men hovedgrunnen er at lyden er dårlig når jeg har den koblet til bluetooth. Det er en del skurring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tbardalen Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Har du noen flere innganger bak på den? Står i displayet at du kan velge AUX, så burde vel ha en form for inngang enten bak eller foran på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moeraa Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Funnet ut av det Sommervik? evt gi meg navnet på spilleren / enheten så kan jeg lete litt rundt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommervik Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2013 Funnet ut av det Sommervik? evt gi meg navnet på spilleren / enheten så kan jeg lete litt rundt Har dessverre ikke det Har prøvd å lett en del etter spilleren, men det oppgis ikke noe spesifikt navn, bare "Car Audio Navigation System for E46". Ser at det finnes forskjellige navn på den. Har lagt ved ett par linker, med de forskjellige navnene. http://otsound.en.china.cn/selling-lead ... USBSD.html - "OTSOUND A-7056" http://www.aliexpress.com/item/For-BMW- ... 60315.html - "Eway E3021" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommervik Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2013 Har du noen flere innganger bak på den? Står i displayet at du kan velge AUX, så burde vel ha en form for inngang enten bak eller foran på den. Det står i displayet at jeg kan velge AUX. Det er bare SD-kortinngang på framsiden. Har lagt ved et bilde, kanskje du skjønner hva de forskjellige inngangene er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moeraa Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 [ Bilde ] er det hele bildet? for ser ikke ut som om det er AUX ingang på den der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommervik Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2013 [ Bilde ] er det hele bildet? for ser ikke ut som om det er AUX ingang på den der. Ja det er hele bilde. Står jo både i instruksjonsboka og på skjermen at det er AUX-tilkobling. Burde finnes en AUX-kabel som har samme utgang som iPod-kabelen. Finnes jo også overganger, men jeg regner med at noe av lydkvaliteten går tapt? Stemmer dette? http://www.ebay.com/itm/280937984549?ss ... 1438.l2649 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tbardalen Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Ser du har "A8 - black/red - R-CH Input". Har du L-CH Input også et sted i den boka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommervik Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Ser du har "A8 - black/red - R-CH Input". Har du L-CH Input også et sted i den boka? Kan ikke finne noe som heter "L-CH Input". Bildet jeg har lagt ved er det eneste av tilkoblingsmuligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommervik Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2013 Fant nettopp et bilde av navigasjonen på GSbildeler. http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/var ... ia/1711323 Vet noen hva de forskjellige kablene er til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå