Disaster Skrevet Januar 30, 2013 Skrevet Januar 30, 2013 Hei. Kjøpt e30 og skal rydde opp i ledninger og kommet ganske langt. Men et Nuub spm. Jeg har vanvittig mange kabelsko inn til både + og - . Kan disse samles inn i en enhet og dras videre med en kabel? Eventuelt link til delene jeg snakker om om noen skjønte meg
FredrikWake Skrevet Januar 30, 2013 Skrevet Januar 30, 2013 Du kan jo tvinne dem rundt hverandre og bruke en større kabelsko for å samle alle
Disaster Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Skrevet Januar 30, 2013 Kan helt sikkert gjøre det. Men problemet er plass. Har preface med batteri forann og skal ha facelift plate bak batteri og e30 m3 ledningsnett deksel for og rydde opp i rotet. Tenkte på og dra alt inn i bilen og feste det i et samlingspunkt, har sett det før på noen andre biler. Og så dra to stk ledninger ut til batteriet igjen. = ryddig !
FredrikWake Skrevet Januar 30, 2013 Skrevet Januar 30, 2013 Kan helt sikkert gjøre det. Men problemet er plass. Har preface med batteri forann og skal ha facelift plate bak batteri og e30 m3 ledningsnett deksel for og rydde opp i rotet. Tenkte på og dra alt inn i bilen og feste det i et samlingspunkt, har sett det før på noen andre biler. Og så dra to stk ledninger ut til batteriet igjen. = ryddig ! Skjønner hva du mener Kommer ikke på noen samlingspunkt akkurat nå som ser særlig bra ut, men husk hvertfall å trekke en kabel med tilsvarende tykkelse som alle de andre små-lederne. Altså hvis du har 4 stk 1,5mm2 kabler til samlepunktet, må du ha 6mm2 kabel derfra til batteriet. Hvor kommer ledningene fra? Tenkte du å samle alt bak torpedovegg, og gå igjennom derfra til batteri?
Christer Skrevet Januar 30, 2013 Skrevet Januar 30, 2013 Samlet alle - og + på ett punkt å dro de videre med hversin store kabel, funka bra det og rydda opp godt i el nettet
Disaster Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Skrevet Januar 30, 2013 Fra alt mulig. Har prøvd og rydde det jeg kan! Ja, akk det jeg tenkte og gjøre. Har såå lite peil på strøm så om noen vil ta på seg litt ledningsrydding så betaler jeg gledelig.. Ps: blir banebil med skilt så trenger egentlig ingenting og har ryddet opp og kastet masse. Blir å flytte noen ledninger og rydde litt...
Disaster Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Skrevet Januar 30, 2013 Samla de i hva, Nuub spm. Noen som kan linje til et eller annet så jeg blir klokere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå