eivindbarhaug Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Her er min '97 BMW 523ia Shadowline M-sport 1 Litt mer fakta; - Montrealblau metallic - Grått montana skinninteriør - Dynavin - Ryggesensor (PDC) - M6 18" replica sommerfelger - 15" BMW originale vinterfelger - Originalt M sports suspension, men forrige eier byttet til Bilstein B6 dempere foran - M sport steering wheel, multifunction - Automatgirkasse fra ZF (5HP18) med steptronic og sportsfunksjon - Hella facelift lykter foran og bak - Cruisekontroll - Varme i seter - Elektrisk solgardin Mye fint utstyr Fullført; - Aerodynamisk frontspoiler. - Skjært ut skiposehull. - 12" Kicker element i 35l kasse med 1000w Boss forsterker montert med elementet vendt mot skiposehullet, kicker helt greit - Led skiltlys. - Nytt xenon kit. - Led angeleyes. - Nye hvite pærer til tåkelys. - Firehjulskontroll. - Tappepluggrep. - Byttet olje på motor og nytt oljefilter. - Byttet til GS perfomance skiver og klosser foran. - Sort grill. Bilen ble kjøpt 6. desember, dagen etter jeg vraket min forrige 520 1996 på glatt føre Mein auto! Bilde rett før jeg kjøpte svart grill. Til sommeren kommer bilde med aerodynamisk frontspoiler, m6 felger etc! Noen innspill/forslag? Kjør på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Liten tvil om at BMW er godt representert i Nittedal nå Gratulerer med ny E39! Er ikke tilfeldigvis deg som hender står parkert nederst i Laueveien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivindbarhaug Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2013 Ja!! Takker så mye! Har stått der noen ganger ja, fast parkering i Sikveien da, nabogata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Flott vogn du har der Eivind, og en drøm og kjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Da var det vel deg som var å tok en piruett på bussholdeplassen mens jeg sto der også da tenker jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivindbarhaug Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2013 Hahaha, skulle ha stoppa og tatt en prat men, neste gang ... Godt å høre Martin, ingen tvil om hva du skal kjøpe deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Hahaha, skulle ha stoppa og tatt en prat men, neste gang ... Godt å høre Martin, ingen tvil om hva du skal kjøpe deg Får gjøre det Holder til på Holumskog jeg også, så vi sees vel rundt tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskj Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Se her ja Skal følge med på tråden din Eivind ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Liten tvil om at BMW er godt representert i Nittedal nå må jo banke litt vett inn i hodet på folk men er faktisk veldig mange bmwèr oppi her nå, det liker man! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Kan jo ikke klage da? har blitt mer og mer populært i vennekretsen min også (liker å tro at jeg har god innflytelse ) og sånt liker man flere å dra på treff med, og flere prosjekter i nærområdet man kan følge med på kjapt spørsmål, hva mener du med "m1"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivindbarhaug Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Uten at jeg har dobbeltsjekket eln, men var visst m1 utstyrspakke på den!? Litt lavere og stivere Så vidt meg bekjent, er bilen importert fra Tyskland, var en voksen kar som kjørte den der, så en voksen i Norge, deretter en ung kar i Oslo, og nå meg, panser og bagasjeluke er blitt lakkert på nytt, bilen har gått 282 000 km, men virker veldig godt tatt vare på... Må fortsette med det, så går den forhåpentligvis i mange år til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivindbarhaug Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Her er jo et interessant bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Ser ikke så godt, da jeg sitter på mobilen, men er den kræsja, din? Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivindbarhaug Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Ser ikke så godt, da jeg sitter på mobilen, men er den kræsja, din?Sent from my toaster using Tapatalk 2 Gamlebilen ja, derfor det ble ny bil, står i førsteinnlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Da er jeg med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå