Skare1 Posted January 30, 2013 Posted January 30, 2013 Rygg på førersetet, helst i beige ønskes kjøpt! BMW 5-serie E34
pitbullblondie Posted January 31, 2013 Posted January 31, 2013 Er det KUN ryggen til setet du skal ha..? Skinn eller stoff? Jeg har lyse beige/grå skinn framseter billig til salgs, om det kunne være interessant. Evnt med delt baksete med nedfellbar rygg til sedan, eller baksete til touring. Selvsagt i skinn i samme farge. Pm dersom du er intr.
540I-Bimmerman Posted January 31, 2013 Posted January 31, 2013 Hvis det er Beige stoff sete du skulle ha, så har jeg dette.
Skare1 Posted February 1, 2013 Author Posted February 1, 2013 Bare rygg jeg trenger, ja Ikke interessert i å kjøpe komplette seter, da jeg ikke har tenkt å bruke mye penger på bilen. Hva skal du ha for ryggen, 540I-Bimmerman?
540I-Bimmerman Posted February 1, 2013 Posted February 1, 2013 Bare rygg jeg trenger, ja Ikke interessert i å kjøpe komplette seter, da jeg ikke har tenkt å bruke mye penger på bilen. Hva skal du ha for ryggen, 540I-Bimmerman? Ikke stort om du kommer å henter selv, gidder ikke ta av bare ryggen da får du med hele setet. Har det fra en 1990 525i 24v som jeg hadde for mange år siden så det står igrunn bare i veien.
Skare1 Posted February 2, 2013 Author Posted February 2, 2013 Okey, høres bra ut! Kan jeg få telefonnummeret ditt, slik at jeg kan kontakte deg hvis jeg skal i den retningen en dag?
540I-Bimmerman Posted February 2, 2013 Posted February 2, 2013 Okey, høres bra ut! Kan jeg få telefonnummeret ditt, slik at jeg kan kontakte deg hvis jeg skal i den retningen en dag? Ok, du har PM.
Recommended Posts