powerfulglenn Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Har en Bmw E39 Sedan.. men lurer fælt på når jeg setter kasse baki der at det ikke kommer så mye bass.. Noe tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moeraa Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 skal begynne å bygge i min e39 sedan i helga kan vise resultater hvis du vil Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Hadde vært supert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dontzi Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 har du skipose? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Jepp hvordan det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindreba Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Sett elementet mot skiposen så får du bass helt fram i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tbardalen Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Godt tips det der, sindreba Men: gjør man dette med en portet kasse og på et vis blokkerer porten så blir ikke det så stas likevel. Fungerer best om man samtidig får porten ut gjennom samme hull, eller bruker lukket kasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dontzi Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Jepp hvordan det? Eg har ikkje det har to 12" bake i bilen og bilen er så tett der bake at det er skummelt, har et hull på 5 cm i diameter akkurat der som skiposen skal vere for å få lagt signal kabel bak. og eg kan spille høgt da kjenner en kalde bris fra de hullet (dei to 12" har stått i en kompis sin bil stasjonsvogn, og der klarer eg så vidt å sitte i bilen for de presser så jævlig) kjente ofte subben i bilane som stod ved siden av vil anbefale deg å skaffe en lukket kasse og sette elementet slik at den går gjennom skiposen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindreba Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 du må bygge kasse bak som passer i bredden, fult ut i bredden! å også får du elementet i center på skiposen. alt må være tett så ikke bassen trenger bakover istede for framover! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 du må bygge kasse bak som passer i bredden, fult ut i bredden! å også får du elementet i center på skiposen. alt må være tett så ikke bassen trenger bakover istede for framover! Funker gull dette, både med porta og lukket kasse Har hatt mange begge deler mange ganger, med både element og port rett bak skipose-hullet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Takker folkens! Mange gode råd her ja Da blir det nok bygging av kasse etterhvert Men Siden den skal være i center i skiposen der? Må jeg bare ha 1 12" da eller? Tror dere at det evt spiller greit nok? Hva er best? Med bass port ell ikke? Spiller egentlig mest rock og og andre sanger det er trøkk i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 Blaupunkt THA-forsterker, Hva står THA for? Har hørt at man kan kjøpe sånn overgang sånn at jeg kan koble det til orginal spilleren min i bimmern Trenger jeg Phono kabler da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tbardalen Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Er nettopp det som er meningen med slike forsterkere, at man skal kunne "slippe" signalkabler Koble de til høyttalerutganger som de kan få signal av så man slipper å strekke nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 Fett Hvor kan jeg få kjøpt sånne forsterkere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tbardalen Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Linker til et eksempel som jeg synes funker veldig bra http://www.autodesign.no/forsterkere/mo ... en-one-604 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå