Gå til innhold

Få mer bass i bimmern min, tips?

Anbefalte innlegg

Jepp :) hvordan det?:)

Eg har ikkje det :( har to 12" bake i bilen og bilen er så tett der bake at det er skummelt, har et hull på 5 cm i diameter akkurat der som skiposen skal vere for å få lagt signal kabel bak. og eg kan spille høgt da kjenner en kalde bris fra de hullet :lol: (dei to 12" har stått i en kompis sin bil stasjonsvogn, og der klarer eg så vidt å sitte i bilen for de presser så jævlig) kjente ofte subben i bilane som stod ved siden av :evil:

vil anbefale deg å skaffe en lukket kasse og sette elementet slik at den går gjennom skiposen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må bygge kasse bak som passer i bredden, fult ut i bredden! å også får du elementet i center på skiposen. alt må være tett så ikke bassen trenger bakover istede for framover!

Funker gull dette, både med porta og lukket kasse :) Har hatt mange begge deler mange ganger, med både element og port rett bak skipose-hullet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker folkens! Mange gode råd her ja :) Da blir det nok bygging av kasse etterhvert :) Men Siden den skal være i center i skiposen der? Må jeg bare ha 1 12" da eller? Tror dere at det evt spiller greit nok? :) Hva er best? Med bass port ell ikke? Spiller egentlig mest rock og og andre sanger det er trøkk i :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...