Moeraa Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 hei, da var det tid for å starte med å bygge min aleer først sub kasse Den skal sitte i min 520iA e39 -03. Har allerede hifi anlegg i bilen, men for oppgradere det på et senere punkt. Jeg har skipose hull bak armlenet mitt så bruker det som port Planen Planen er da å bruke de gamle subbene mine, for så å lage litt mer "show" en den gamle kassa mi Gamle kassen /m monoblokk Her er da 3'd skisser fra som Custom her på forumet laga også han som beregna kassen for meg Målene på disse bildene er ikke realistiske i forhold til hva som kommer Målene blir: Høyde = 38 Dybde = 40 Lengde = 80 Blir kansje små endringer ang plexiglasset på "fronten" men ikke mye. Skal ha Hvitt stoff invendig i kassen, mest sannsynelig flis. med noe svart/grått utenpå. Blir plexiglass på framsiden i bagasjerommet, med RBG-led lys innvendig. Vurderer et par små speil også. Byggingen begynner i mårra(Fredag 01.02.13) og regner med et 1-2 helgers arbeid på dette Bilder kommer fortløpende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tbardalen Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Spennende med prosjekter Hva er kassa tunet til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moeraa Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 Blir en 80 liters kasse på 37 hz Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Følger med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Blir en 80 liters kasse på 37 hz Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Beregnet utifra T/S parametrene til de MTX elementene?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moeraa Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2013 Musikk er greit å ha DAG1 ----------------------------------------------- Har nå påbegynt arbeidet med treverket demontering av elementene. og der stoppa det siden fresen tok kvelden. begynner igjen på mandag cossiemk1 ja stemmer det. skal være ganske nøyaktig 80 liter da. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Moro å se fremgang Spent på fortsettelsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå