yngve_bmw Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 heisann, noen som vet om 235/35R19 ET40 passer på V70 fra 2006? Trenger jeg evt spacere? Vet ikke hva som står på bilen nå, da den er min mors og jeg har fått som oppgave å finne nye sommerfelger for henne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 kan være greit å komme med specs på felgen også! Er det 8" felg? eller 11? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yngve_bmw Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 kan være greit å komme med specs på felgen også!Er det 8" felg? eller 11? Er 19x8 felg det er snakk om, er i grunn mest redd for om det vil gjøre bilen stygt høy eller ta borti noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Passer rett på det, men ser ikke bra ut uten senk. Trenger ikke spacere, da mest vanlige er 8x19" ET45 på V70, S60 og S80, og det subber ikke i. Om den event. skal subbe i, vil det være foran mot innerskjerm med full sving. Men da er mest sannsynlig styrestopperne utslitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yngve_bmw Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 Passer rett på det, men ser ikke bra ut uten senk. Trenger ikke spacere, da mest vanlige er 8x19" ET45 på V70, S60 og S80, og det subber ikke i.Om den event. skal subbe i, vil det være foran mot innerskjerm med full sving. Men da er mest sannsynlig styrestopperne utslitt. Ok takk for sar gidder nok ikke bruke tid på å senke mor sin bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå