Tuborgs Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Da har tiden kommet for og bli voksen og kjøpe seg bmw igjen har tenkt og kjøpe meg en E38 728 og opp ( vil helst ha 730 og opp, sexy lyd ) Men det jeg lurer på er hva jeg burde tenke på når jeg kjøper en slik bil ? vet noen svakheter, vet hvor det ruster. Det jeg har mest trøbbel med er at jeg ser noen som har kjørt under 200.000 som er billigere en biler som har kjørt 300.000. Hvor mye burde jeg tenke på Km stand? Noen ting som burde vært byttet etter visse km ? Hvordan har det seg at noen biler som ser tipp topp ut koster 80.000 og de som er litt problemer med men forsatt fine koster 120.000 + Takker for alle svar ^^. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Dette er jo en god start: http://autopower.se/Guider/begagnatguiden/E38/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 Takk det var snilt Dette er jo en god start:http://autopower.se/Guider/begagnatguiden/E38/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Du kan kjøpe min? Så og si strøken! Pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
internetdude Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 De store prisforskjellene er kun pga at selgerene priser forskjellig. Har ingenting med kvaliteten på bilene å si. Dette vil du se med engang du begynner dra rundt å titte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Dersom du har noen konkrete biler du vurderer, kan du jo poste dem her for å få litt mere spesifikk feedback. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2013 er ingen biler jeg har bestemt meg for enda.. har noen jeg er veldig keen på men mangler litt bilder info om de først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå