Sumner Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Hei skal på eu og har da dette lysende røtt i dashbordet mitt; og lure da på om det er bremseklossene forran eller skoene bak? som jeg kan se er det ikke noe elektrisk ved trommelen så kan ikke skjønne hvordan den eventuelt kan si ifra om noe annet en forran.. Hvis noen har svaret hadde det vært supert så jeg slipper og kjøpe sko bak hvis det er klosser forran jeg trenger.. eller omvendt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Det er tegn på at du trenger nye klosser, og at en av slitasjevarslerene har utløst dette lyset (er slitasjevarsler på venstre side foran, og høyre side bak) Slitasjevarsleren sitter i enden på den grønne ledningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glue Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 kan vel også være lite bremseveske? eller lyser det i handbrekken da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KapteinHaddock Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Kan vel være lite bremseveske også ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Hvis det er bremseveske, så er det dette lyset, ikke det som det er lagt ut bilde av over her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå