Runar-CSi Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Dersom noen har en kassert motor/motorledningsnett som har denne kontakten skulle jeg hatt den. 20pin kontakt. Bilde lånt på forumet, håper det går bra. Sånn ser det ut det jeg trenger, kontakt med så mye ledninger som mulig. Motparten til denne jeg trenger: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Hey, copyright på det bildet der!! Men om du ikke får tak i, har gsbildeler kontakta for en billig penge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2013 Håper det gikk bra at jeg lånte det, var liksom så perfekt! ja, får prøve å få tak i en komplett først, hvis ikke får en kjøpe ny i deler hos Gs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Null stress mr (gratisbump ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå