Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo bare og kappe av traversforings holderene og smale inn traversen, prøvemontere og måle seg fram til den står riktig og sveise holderne fast igjen. Diffeste lager du i bagasjeromsgolvet og du må kjøre med coilovers vist ikke du bygger om bærearmene lik att du får dit en fjør likt som det er på e30. Og da gjenstår det bare og bredde bilen en halv meter ca;) lett som en plett:) og skal du kjøre coilovers må du foresten sveise inn nye "fjørtårn" bak. Vist ikke revner den inne i hjulhuset.

Skrevet
Det er jo bare og kappe av traversforings holderene og smale inn traversen, prøvemontere og måle seg fram til den står riktig og sveise holderne fast igjen. Diffeste lager du i bagasjeromsgolvet og du må kjøre med coilovers vist ikke du bygger om bærearmene lik att du får dit en fjør likt som det er på e30. Og da gjenstår det bare og bredde bilen en halv meter ca;) lett som en plett:) og skal du kjøre coilovers må du foresten sveise inn nye "fjørtårn" bak. Vist ikke revner den inne i hjulhuset.

Sjå der ja, enkel og grei forklaring :)

Tenkte og få tak i i løpet av kort tid så eg kan begynne å tilpasse den...

Har ein ekstra E30 travers som eg kan bruke som "mal" :)

Kva er prisen på slikt egentlig?

  • 1 year later...
  • 2 years later...
Skrevet

bump!? har eit spm angående dempere dere har brukt?

har sjøl e30 med e32 bakstilling som er om sveist. men hvilken dempere bruker dere? passer org e30 coilover med fjør? medtanke på lengd osv.. bruker sjøl innkorta e39 coilovers bak, men ikkje opptimalt.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...