Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et problem hvor jeg må gi gass for at bilen skal kunne starte, bilen går også ujevnt på tomgang, og sliter saftig på å komme opp over 5000 omdreininger, samt når den når 6 på en god dag med medvind holder den bare der og nekter å komme opp i turtallssperren...

Nettop slipt toppen, skiftet toppakning, tennplugger, luftmassemåler, veivhus slangen, oljefilter og olje.. Luftfilteret ser greit ut, så tviler på at det er det som er gale. Har sprayet med startgass rundt innsuget men ingen reaksjon på turtallet. Bilen overoppheter også etter en stund på tomgang, (dette kan være fordi jeg mangler dekselet foran på viften, og evt mangel på kjølevæske, som jeg skal sjekke senere...) Har også et problem hvor vakum i bremsekraftforsterkeren bygger seg opp litt tregt, fikk sugd utav en liter vann og fjernet driten i dreneringen under bremsekraftforsterkeren også, ble mye bedre men er fortsatt litt slappt, kan det med motoren ha noe med det å gjøre?

Skrevet

Er ikke hundre prosent sikker på hva som er gjort akkuratt der, siden det var min bror som skrudde dette sammen, men det ble kjøpt spesialverktøy fra bmw for å justere inn kammene, hvis dette hjelper?

Skrevet

Viser seg at det kanskje er Coilene som lugger, overopphetingen var bare pga manglende deksel og en dose forlite kjølevæske, bremsene fungerer fint.

Bilen går som den skal, utenom på tomgang, da feiltenner den litt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...