Pedi Skrevet Februar 10, 2013 Skrevet Februar 10, 2013 Kor er det treff hen i sommer da? Viktigste på min kalender er E30Meet 21/22 juni... DET gleder jeg meg til... Men for oss på rette sida av landet, så blir det nok et treff på Sola, Stavanger - E28-Låven treffet... Det er jo årets happening for de med EKTE kjærlighet dedikert gamle BMWer...
Pedi Skrevet Februar 10, 2013 Skrevet Februar 10, 2013 E30 meet er hen da? Rudskogen... Facebook: https://www.facebook.com/e30meet?fref=ts
hermanoo90 Skrevet Februar 11, 2013 Skrevet Februar 11, 2013 Følger med her, dette var en fin bil Pøs på med bilder mister!
shs Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Skrevet Februar 13, 2013 skal få lagt ut noen bilder idag:) rusta er sveisa,behandla.. lurte på og flikke lakke det som er av lakkrust til sesongen,så eg kan kjøre litt i sommer planen er og ta bilen 100p til vinteren igjen:) bilen er utrolig god og kjøre,(nye foringer) henger godt på vegen:) er redd hvis eg begynner på den no,så blir det ikke noe kjøring i sommer så eg tror eg koser meg med den i sommer utrolig feit lyd i bilen da mellom pottene er tatt bort...
BmwDieselPower Skrevet Februar 15, 2013 Skrevet Februar 15, 2013 Ser bra ut:) Edit: hvor får jeg tak i hvite blinklys glass? Syns det passet veldig bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå