Sherry Skrevet Februar 4, 2013 Skrevet Februar 4, 2013 Heisann, jeg skriver angående min BMW 2004 520ia, kjørt ca. 84000. Kjenner dere til noe girkasse problemer med denne modellen? Få måneder etter at jeg kjøpte bilen, fikk jeg meldingen "Transmission Fault", og på kontroll ved Bavaria fant de ingenting i diagnosen. Og nå, ca et år etter den første melding har jeg fått den meldingen 3 ganger iløpet av den siste måneden. Den siste meldingen førte til at bilen står nå på verkstedet, og trenger å bytte ut hele girkassa. Jeg merket aldri noe problem i forbindelse med kjøring av bilen, men etter siste meldingen, som ikke forsvant og førte til at selv med automat gir følte jeg bilen aldri gikk over til "andre gir".. Håper på masse hjelp! Takk på forhånd..
Sherry Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Skrevet Februar 4, 2013 Glemte å nevne at rett etter kjøpet av bilen, så fusket bilen mye. Etter reperasjon av motorfusk, fusket den fremdeles. Da den ble sjekket opp ved Bavaria igjen fant de at bilen hadde uorginal batteri, som da ble byttet ut, gikk på garantien. og den Transmisson Fault meldingen kom før batteriet ble byttet ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå