labbetuss Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Har et sett komplette Xenon frontlykter (med ballast og pære) fra '99 E39 sedan (ikke faceliftlykter). Gule blinklys. Noe falmet i glass, men virker (i alle fall da jeg demonterte de for 4-5 år siden). Har også et sett originale baklykter fra samme bil. Gis bort. Hentes/bringes i Trondheimsområdet etter avtale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toby91 Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 tar de jeg om du er villig til å sende mot betaling:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nbanilsson Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 å jeg kan hente når som helst.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 våtsliping og rubbing av plastglassene på disse bør gjøre dem som nye (info til potensiell henter) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nbanilsson Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 hvordan ble det med lykter.. kan gi noen kr for dem å jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
labbetuss Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 De er nok gitt bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå