Jump to content

Ladeproblem e34 tds 94 modell,HJELP!

Recommended Posts

Posted

Bilen min lader ikke,har byttet dynamo (ny) og batteri (ny),men den lader fortsatt ikke. Har prøvd å satt en startkabel direkte på dynamo og til karosseri uten hell!!

Svar mottas me STOOOOOR takk :D

Posted
Sjekket det nå,og det lyser,takk for forslaget,visste jeg ikke. Kan det ha noe med et rele eller???

Hei , jeg hadde akkr samme opplegg på min e39 , jeg ladet batteriet mens jeg spiste pølser , dermed kom det seg :) det sitter et kontaktstikke som skal gi noe signal , å det er avhengig av å få spenning , hadde også nytt batteri btw :) ..

Posted

Mål spenningen på batteriet før og etter du starter bilen da, hvis det ikke blir bedre etter å ha ladet batteriet. Bare for å se om den lader litt, eller ikke i det hele tatt.

Posted

14.10 før start,13.5 på tomgang,under kjøring med kjørelys på,12.7,med langlys og varme på bakvindu,12.10,og hele tiden synker den nedover!!!Drittbil!

Så på et koblingsskjema at dynamo går innom rele til fødepumpe,kan det være noe med det???

Posted

Da var den nye dynamoen kjørt i benk,ladet over 14v,så da må vel alle sikringene sjekkes på nytt! Er det noen som vet om det er noen sikringer bak hanskerommet?

Posted

Et skritt nærmere,bilen har hatt lading hele tiden,men glødingen står på konstant,så nå er gløderele/modulen også byttet,men same shit....nå står tempgiveren for tur,er det ikke den,står bare hovedhjernen igjen,skrekk og gru hvis den har tatt kvelden!

Posted

Har du sjekka att svingningsdempern din ikke e gåen.Va det på min.Og reima gikk rundt.Men klart ikke og henge skillelig med.Så derfor ladda den dårlig.E jo gummivulkin imellom,og den va borte hos meg.

Posted

Sekkert gløderele som e gåent,prøv og skifte det kanskje,hørt att det e nå tilfeller med att de heng seg opp og så står de og gløde konstant...