Gå til innhold

Ladeproblem e34 tds 94 modell,HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bilen min lader ikke,har byttet dynamo (ny) og batteri (ny),men den lader fortsatt ikke. Har prøvd å satt en startkabel direkte på dynamo og til karosseri uten hell!!

Svar mottas me STOOOOOR takk :D

Skrevet
Sjekket det nå,og det lyser,takk for forslaget,visste jeg ikke. Kan det ha noe med et rele eller???

Hei , jeg hadde akkr samme opplegg på min e39 , jeg ladet batteriet mens jeg spiste pølser , dermed kom det seg :) det sitter et kontaktstikke som skal gi noe signal , å det er avhengig av å få spenning , hadde også nytt batteri btw :) ..

Skrevet

Mål spenningen på batteriet før og etter du starter bilen da, hvis det ikke blir bedre etter å ha ladet batteriet. Bare for å se om den lader litt, eller ikke i det hele tatt.

Skrevet

14.10 før start,13.5 på tomgang,under kjøring med kjørelys på,12.7,med langlys og varme på bakvindu,12.10,og hele tiden synker den nedover!!!Drittbil!

Så på et koblingsskjema at dynamo går innom rele til fødepumpe,kan det være noe med det???

Skrevet

Da var den nye dynamoen kjørt i benk,ladet over 14v,så da må vel alle sikringene sjekkes på nytt! Er det noen som vet om det er noen sikringer bak hanskerommet?

Skrevet

Et skritt nærmere,bilen har hatt lading hele tiden,men glødingen står på konstant,så nå er gløderele/modulen også byttet,men same shit....nå står tempgiveren for tur,er det ikke den,står bare hovedhjernen igjen,skrekk og gru hvis den har tatt kvelden!

Skrevet

Har du sjekka att svingningsdempern din ikke e gåen.Va det på min.Og reima gikk rundt.Men klart ikke og henge skillelig med.Så derfor ladda den dårlig.E jo gummivulkin imellom,og den va borte hos meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...