Ivrig86 Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Ønsker å få kjøpt speedometerskiva til E46 m3 om noen vet om et sted mann kan kjøpe disse uten å kjøpe et helt instrument...Uten miles!! Står Miles og km på det som står i nå så, det vill jeg ikke ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole M.Haraldstad Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Godt spørsmål. De jeg kunne finne løse har miles og km. Og det eneste som finnes på ebay er ett komplett instument til rundt 250 pund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Ja... Yngve sa det fantes instrumenter på huggeren i Sverige til rundt 2000,- men må da kunne gå Ann å få taki bare skiva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Ja, se å finn en sånn skive med kun km ! Det trenger mange Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddrey Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Hehe ja faen må jo være en el annen kinamann el nonsom lager sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole M.Haraldstad Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Det er vel ikke så lett å få laget opp noe slikt? Den er vel gjennomsiktig i alle tall osv? Hva med å sende mail med forespørsel til wunschtacho.de og speedofixer.co.uk Jeg trenger også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2013 Det er vel ikke så lett å få laget opp noe slikt? Den er vel gjennomsiktig i alle tall osv?Hva med å sende mail med forespørsel til wunschtacho.de og speedofixer.co.uk Jeg trenger også... Noen må jo ha lagd di uansett så Men di der driver nok kun med led å pærer osv til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bipbapbarra Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Edit: Riktig link http://onlineshop.wunschtacho.de/produc ... 6-008.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole M.Haraldstad Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Se der ja! Klarte å overse den selv, blandt alle de fæle skivene;-) Sånn skal jeg handle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2013 Se der ja! Klarte å overse den selv, blandt alle de fæle skivene;-) Sånn skal jeg handle. Hmmm mangler M merket å skulle vært grå da men :/... di lager vell sikkert grå om mann vill Å dette har du leitet lenge etter Yngve? ;D Speedofikser trodde også di hadde svarte di på mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Ikke leita etter så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2013 Det er vel ikke så lett å få laget opp noe slikt? Den er vel gjennomsiktig i alle tall osv?Hva med å sende mail med forespørsel til wunschtacho.de og speedofixer.co.uk Jeg trenger også... Fått svar av Speedofikser men får ikke til å kontakte di andre ... Kommer bare opp "page not found" når jeg prøver å sende di melding via kontakt skjema dems Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole M.Haraldstad Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Hva med å prøve dirk@wunschtacho.de Fant det blandt kontaktinfo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Jeg vil også ha!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå