Mering90 Skrevet Februar 5, 2013 Skrevet Februar 5, 2013 Ny sesong og jeg har en del åpne helger fremover. Tenkte derfor å spørre om noen av interessert i shine av bil? Har god erfaring med BMW lakk nå. Pm meg om ønskelig så får du vite det du trenger. Legger ved full arbeidslogg: http://www.detailersclub.no/forum/topic ... w-n-shine/
Ivrig86 Skrevet Februar 8, 2013 Skrevet Februar 8, 2013 Hvor holder du til? Har kjøpt en E46 M3 av Yngve som er ferdig i slutten av februar. Bilen blir hellakkert før levering men kunne kanskje tenkt meg full innvendig behandling siden jeg aldri har satt meg inn i sånn dyyyp rens. Hva ca koster det? Svart skinn seff
Mering90 Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Skrevet Februar 18, 2013 Ivrig86 skrev: Hvor holder du til? Har kjøpt en E46 M3 av Yngve som er ferdig i slutten av februar. Bilen blir hellakkert før levering men kunne kanskje tenkt meg full innvendig behandling siden jeg aldri har satt meg inn i sånn dyyyp rens. Hva ca koster det? Svart skinn seff Jeg holder til på Sunnmøre! men dersom dette blir litt i lengste laget så kan jeg anbefale deg noen til jobben om du ønsker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå